torsdag 18 november 2010

Hejsan

Tjo!
Regnar här just nu och har gjort det hela dagen i stort sätt, det är 12 grader ute.
Jag var ute igår med Jorge, Carina, Fabien, Pri och Kazuya. Vi var på en Irländsk bar och det var tänkt att vi skulle sjunga kareoke men det var liveband igår så det blev inget.. Det var dock väldigt roligt och trevligt :). Var nog tur för mig att det inte var någon kareoke för ni vet att sjunga inte är min starka sida haha.
Idag så har jag varit i skolan som vanligt, skippa träningen pga gårdagen. Efter skolan så åkte jag, Jorge, Pri och Carina till samma irländska pub för en kaffe. Efter de så mötte jag upp Jimmy så drog vi och handlade lite mat. Blir en lugn kväll idag, imorgon är det födelsedagsfirande för Wendel.

Blir att sätta på en film nu!



5 kommentarer:

Channal sa...

Bra med lugna kvällar. Själv ligger jag med Annas i-phone i sängen och ska snart sova. Natti natti, pappa

Petter sa...

Ja :). Okej, sov gott! Vi hörs!

Johanna sa...

Ingen karaoke? Jag som väntade med spänning på filmerna ;p

Skönt att höra att du har det bra, kramar

Johanna sa...

En sak till, har ett tips på inställning för kommentarerna som du kan göra. Om du går till inställningar och kommentarer i blogger så kan du välja kommentarformulärets placering. Om du väljer pop-up fönster där så kommer de som kommenterar sedan ha möjligheten att få ett email skickat till sig om du svarar på deras kommentar (vet inte om du har testat det på min blogg?). Ganska bra funktion tycker jag, kram igen!

Petter sa...

Haha ;)!
Okej ska kolla på det :)!
Hare bra kram!