måndag 22 november 2010

hej bloggen

Igår så regnade det mycket här och åskade.. Gjorde inte så mycket igår, det ja gjorde var att se Parma – Lazio och käkade Mcdonalds på kvällen haha. Sen var jag bara hemma, kollade hela Entourage säsong 1 och pluggade lite!
Idag har det varit skola som vanligt och vi fick nya klasskamrater. 6 nya kom till klassen och de är i blandade åldrar. Efter skolan så åkte jag och Jimmy till Lazio Style och köpte biljetter till matchen på söndag, Lazio – Catania. Efter att vi köpt biljetter så drog jag till gymmet och ja käkade nyss.
Nu blir de att plugga lite sen kolla lite på Entourage :)!
Cya!

4 kommentarer:

Channal sa...

Här hemma snöar det . Var glad att du slipper det! Ha det gott. Pappa

Anonym sa...

Det har snöat hela dagen idag. Det tog över 1 timme att åka hem från Nyköping idag. Halt , blåsigt och snö som yr. Det är precis vitt ute nu. Mysigt och stämningsfullt.....
Två dagar kvar i Nyköping denna v. På lö kommer Micka med familj.
Jag vet att Du är rädd om Dig.
Längtar efter Dig.
Puss och kramar i massor.
Mamma.

Susanne sa...

Hej nu har Pontus visat mig bloggen.Kul att läsa.
Du är bäst Petter.Puss o Kram Susanne

Petter sa...

Pappa, mamma ja jag är glad över att slippa snön :p. Men vem vet det kanske kommer här med men inte lika mycket som hemma. Mamma du får hälsa så mycket!
Tack så mycket Susanne :)hälsa till alla!
Puss