söndag 28 november 2010

Första advent

Helt sjukt va de regnar här och folk säger att England är regnigt. Regnat i någon vecka nu, under stora delar av dagarna. 
Igår var jag ute med några kompisar från skolan och klassen. Först var vi på en irländsk pub och sedan drog vi till en nattklubb. Klubben var bra men så sjukt mycket folk så det var trångt, som Hugo fast mer folk. Fanns dock 2 dansgolv och på ena var det helt okej. När vi skulle hem så fick vi en rejäl dusch :) vilket jag är rätt van vid nu.
Idag var jag och Jimmy och såg Lazio – Catania som sluta 1-1. Nu blir det lite plugg och sedan ligga och ta de lugnt och kolla någon film.
Första advent idag ja, någon julstämning är det inte riktigt, eller i lägenheten så hänger det 3 julkulor i en lampa i hallen :p.
Hare bra!

3 kommentarer:

Channal sa...

Tre julgranskulor är inte så illa! Svårt att läsa mörk text på mörk bakgrund. Må så gott... Kram pappa o Anna

Petter sa...

Ja jag vet men nästa inlägg blir som vanligt! Nej så illa är det inte :p. Detsamma! Puss

Anonym sa...

Lille sockerpotten..ska jag skicka ned lite tomtar och adventskalender till Dig så Du får julstämning??
Idag har det varit lite snökaos när jag åkte från Linköping. Minus 23 grader kl, 6 när jag åkye till KMC i Linköping. Nu BARA minus 8. Det är jättemycket snö. Snökaos med upp till 1 m snö i Skåne. Mycket trafikolyckor med folk som tror det är sommar!!!!!
Susanne och Peter är i Sharm.El shejk denna v. och där har det varit hajar som bitit av en en arm och även ett ben. En annan blev biten i ryggen och två andra lättare skador. Därav blev det badförbud och röd flagg!!!! Inte kul men det finns ju uppenbarligen hajr i Medelhavet. Såg ett program för ett tg sedan om just hajar i Medelhavet. Främst så skador De männniskor i Turkiet. Inte kul. Hajarna kommer ju in jätte nära stranden.
Nog om detta. Längtar så efter Dig. Längtar till att Du kommer hem.
Puss och kram.
Älskar Dig så mycket min lilla sockerpott.