tisdag 28 december 2010

28 dec

Tjo!
Är nu tillbaks i Rom efter en riktigt bra vecka hemma i Norrköping. Åkte hemifrån Norrköping vid 05.00 till Skavsta igår och planet landade i Rom runt 10.00. Jag sov nästan under hela flygresan, jag somnade innan vi starta och vakna 20 minuter innan landning :). Jag var framme i lägenheten vid 12 tiden och var vaken i en timme för att sedan sova fram till 19.00.. Anledningen till all sömn är att jag inte sov något under natten till måndag.
Idag så vakna jag vid 12.30 och käkade frukost/lunch vid 13. Efter maten så städade jag och slängde in lite skjortor i tvätten så mamma och pappa ni kan vara stolta ;)! Efter de drog jag och träna, kom precis hem. Ikväll blir det rätt så lugnt ska laga lite mat och sedan ut och träffa Rafael för att ta någon öl.
Ciao!  

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Skönt att Du kom fram ordentligt. Sanningen till all Din sömn är väl en förklaring att Du inte sov natten till må MEN tillägger att Du ALLTID har sovit mycket och kunnnat sova precis när som och var som helst. Underbar egenskap!!! Är själv begåvad med den. Ett arv från Din mor alltså.
Jag är så stolt över Dig Petter för den Du är. En härlig, öppen ,ärlig ,hjärtlig , artig och duktig person på många sätt. Du har otroligt många kvaliteér.
Ses snart.
Älskar och saknar Dig.
Puss och kram från mamma.